DOMÁCÍ ÚKOLY 2 , 3. ROČNÍK

ČESKÝ JAZYK- do sešitu
str.41/ 2 … doplň a napiš(di-dí, dy-dý)
str.45/3...… --"--"--"--"--"-- (ti-tí, ty-tý )
str.47/2 ….. --"--"--"--"--- ( ni-ní, ny-ný)
str.39/ Studánka, Hádej co je to? - opiš do sešitu školního nebo jiného.
str.44/ celou stránku, pouze věty(opis) - zopakujte si jak vypadá věta, co je na začátku věty a co na konci.
Nepište to najednou, ale jako to děláme ve škole. Každý den napište 1cvičení a krasopisně 1 písmeno z Písanky. Přečtěte 1 článek z čítanky. Do písanky si na nácvik psaní dejte popisovací folii a potom, až se vám to bude líbit, teprve pište perem.
Písanka ke slabikáři 3
str.1-9 Nezapomeňte psát úhledně !
Čítanka
Zvyšujeme rychlost a plynulost čtení, vyprávíme obsah přečteného. Opakujeme strany 39 - 55.( Stačí 1 článek za den).Čtěte si pohádky.
A něco pro bystré hlavičky !
1. Letí, letí, křídel nemá, 2. Má jednu nožičku,
lehá, lehá, záda nemá, leží pěkně v košíčku.
vrabčí krk je nad něj těžší,
a přec stromům hlavu věší.
PRVOUKA
Cestička do školy II. - stále vypravíme si o změnách v přírodě, o probouzení přírody, návratu ptáků, o svátcích jara.
MATEMATIKA
Sčítaní a odčítání do 20 s přechodem přes 10, s rozkladem i bez rozkladu. V pracovním sešitu pokračujte, kde jsme skončili.
Opakujte si číselnou řadu 0-20 a 20-0. Vztahy na číselné ose o kolik více, o kolik méně. Na volných prac. listech si procvičte slovní úlohy a sčítání i odčítání.
Násobení -úvod- jako opakované sčítání: 1+1+1=3 nebo 1x3=3
1+1+1+1=4 nebo 1x4=4
O tom, ale víc až příští týden. Nezapomeňte ani na geometrii a přesně a čistě rýsujte nejdříve na volné listy a potom do sešitů.
Vyznačujte si libovolné body na přímce a zadejte si pevné vzdálenosti bodů úseček. Např. úsečka AB = 6 cm, úsečka OP= 10cm, atd.
Snad jsem vám toho moc nenaložila? Moc Vás pozdravujeme a těšíme se, až se zase uvidíme ve škole. Vaše paní učitelky.